21/10/14

CUESTIÓN DE BIGOTES (pasar de bebé a niño)

Este verano llegó el día: adiós al pañal de mi hijo. Así que empezamos a adquirir ropa interior por primera vez. 
Se acercaban las vacaciones y pensé que para tenerla ordenada quería que tuviera una bolsa específica para ella. 

Hace tiempo que están de moda los bigotes así que pensé que al escoger estos motivos significaría un paso simbólico de dejar de ser bebé para ser niño.

Tenía una tela guardada que me encantaba pero era muy incolora así que encontré un azul y un mostaza que me encantaban como quedaban! En las fotos veréis lo que os explico.

Y.....por otro lado, tengo que deciros que no tengo perdón!  con tantas fundas para el libro de salud que he hecho para encargos y él aún no tenía ninguna.... además su hermana pequeña ya la tenía tiempo atrás. Por ello decidí fabricarle una.

Para el diseño de ésta seguí el mismo modelo que el de su hermana pero con los colores de la bolsa.

Él se fue feliz de vacaciones con su bolsa y su funda, os lo aseguro!

Feliz semana!

Aquest estiu va arribar el dia: adéu al bolquer del meu fill. Així que vam començar a adquirir roba interior per primera vegada.
S'acostaven les vacances i vaig pensar que per a tenir-la ordenada volia que tingués una bossa específica per a ella.

Fa temps que estan de moda els bigotis, així que vaig pensar que escollir aquests motius significaria un pas simbòlic de deixar de ser bebé per a ser un nen.

Tenia guardada una tela que m'encantava però era incolora, així que vaig trobar-ne una de color blau i una d'altra de color mostassa que m'encantaven com quedaven!  En les fotos veureu el que us explico.

I....d'altra banda, haig de comentar-vos que no tinc perdó! amb tantes fundes per al llibre de salut que he fet per a encàrrecs i ell encara no en tenia cap... a més la seva germana petita ja la tenia feia temps. Per aquest motiu vaig decidir fabricar-ne una.

Per al disseny d'aquesta vaig seguir el mateix model que el de la seva germana però amb els colors de la bossa.

Ell s'en va anar molt feliç de vacances amb la seva bossa i la seva funda, us ho asseguro!!!

Bona setmana!!








la funda para el libro de salud,










4 comentarios:

  1. Probet Lluís, li ha arribat l´hora amb un conjunt SUPER PRECIÓS !!!!!!

    ResponderEliminar
  2. La bossa és maquíssima i moooooolt moderna, m'encanta!!
    Petons

    ResponderEliminar
  3. Que xula la bossa!! és genial !!! I la funda pel carnet de salud... m'encanta!! Ja era hora que li fessis, eh??? jejejjejj!! Petoooooooooooooons!!!

    ResponderEliminar
  4. Què xulos els bigotis!! Ja passa, que es fan coses per tothom, i els de casa els últims jejeje Petons!

    ResponderEliminar