8/7/14

REGAL DE NAIXEMENT

L'anterior post us vaig ensenyar un portaxumets-babes per la Núria. Us vaig dir que hi havien més coses per ensenyar-vos.....
Doncs bé, avui la segona part (però no la última): uns àlbums de fotos que la mare de la Núria em va encarregar per regalar a les padrines de la petita.

Dels dos àlbums...un vam seguir amb les teles de 'butterflies' amb què vaig cosir tot el pack i l'altre amb teles ben diferents i alegres!

Li van encantar, segur que hi debien posar unes fotos maquíssimes de la Núria que encara els van fer més bonics i sentimentals!

I ara amb les vacances que s'acosten..... no en voleu un per guardar les vostres fotos?





















5 comentarios:

  1. M´encanten !!! Preciosos!!!
    Un gran record

    ResponderEliminar
  2. Ohhh! Quina passada! Són molt bònics i un bon regal! M'encanta! ;)

    ResponderEliminar
  3. Per favooooooooooooor !!!! M'encanten Helen!!! Quina bona idea !! Algun dia m'agradaria fer-ne un!!! :) Un petonas guapi!

    ResponderEliminar
  4. Oooh!!! Espectaculars!!! M'encantes.

    Anna

    ResponderEliminar