14/7/14

PATCHWORK DE TAURONS...

Estem a l'estiu i d'alguna manera em serveix per presentar-vos articles que hi tenen relació tot i que són intemporals...

Des de Nadal que estic fent moltes fundes de salut pels més menuts, n'he fet de tot tipus: d'animals, romàntiques, de flors, amb butxaques grans, amb butxaques petites, podem dir per tots els gustos, d'això es tracta, oi? fer-les personalitzades! 

De mica en mica us les aniré ensenyant... perquè cada una té la seva història i no treure el protagonisme d'unes a les altres.

Doncs avui he pensat que us podria ensenyar-ne una feta amb tela de taurons, ideal per l'època que estem, i que combinada amb teles blaves ens transporta al mar.... i mirant les fotos (no sabia quines triar) n'hi ha algunes que donen aquesta sensació marítima, de veure al mar al fons i els taurons al fons....

Us hi transporteu també vosaltres? El Marc ja fa temps que l'està disfrutant....

















7 comentarios:

  1. Que xulu Helen!! M'encanta!!!!! Ho trobo genial !!! Petonets guapi !!! :)

    ResponderEliminar
  2. Noia, tens un dó combinant teles i colors. Ets una gran dissenyadora amb molt bon gust. Un gran treball.
    Felicitats.

    ResponderEliminar
  3. M´encanta!!! unes tonalitats .....
    Preciós !!!!

    ResponderEliminar
  4. ooohhhh! m'encanten aquests carnets de salut amb la tela de taurons! molt txula! un petó gran guapi

    ResponderEliminar
  5. Maquíssima!! Com sempre encertada de ple!!
    Petons

    ResponderEliminar
  6. Una xulada, Helen! com sempre suuuuper requetebonic!
    aisssssss..... quina envejeta que em fas, et queda tot sempre taaan polit!
    Els àlbums de la Núria també són una xulada!
    Moltes felicitats!

    ResponderEliminar
  7. M'encanta! Aquests taurons són molt divertits :) Petons!

    ResponderEliminar