21/7/14

IÑAKI'S CROWN

Un regal: una corona d'aniversari
Un destí: el País Vasc
Destinatari: l'Iñaki

La història és una mica diferent....resulta que la seva tieta que viu als voltants de Barcelona em va encarregar uns pitets plastificats per regalar a l'Iñaki per quan fés un any.
Doncs bé, la seva mare va estar tan contenta que em va encarregar la corona d'aniversari per celebrar els dos anys del seu fill. Va escollir una tela d'animals que posada i combinada amb altres teles va quedar d'allò més bé! 
I no tot acaba aquí.... van seguir uns detalls de bateig, uns detalls de boda.... mmmmm us ho imagineu ja?  Teniu idea de què pot ser? i com? voleu fer propostes?

De moment a disfrutar del que us ensenyo ara....






7 comentarios:

  1. Quina passada!!!!!!!
    Te raó de ser una bona clienta , per el que mostra, Drapets es tota una colecció de coses super boniques
    Que ho disfrutin molts i molts anys

    ResponderEliminar
  2. Guapíssima la corona, l'Iñaki estarà molt content i guapo! Realment és un bon regal! ;)

    ResponderEliminar
  3. Aix, quina monada de corona!!! M'encanta Helen!!!! És monissima! Fineta i alegre alhora! Ja tinc ganes de veure els altres encàrrecs!!! Muaaaaaaaacks!

    ResponderEliminar
  4. Estic enamorada de les corones, m'agradan molt i fer-les encara més. Maquísima la corona Helen!!!!!!! No tardis en ensenyar-nos els altres encarrecs!!!!!!!!!!! No saps lo que disfruto amb els teus post!!!!!! MOOOOLTS PETONS!!!!!!!

    ResponderEliminar
  5. Carai quina corona més rebonica per l'Iñaki!!
    M'has deixat amb ganes de més i més eeeh jajaja!!!

    Petonets bonica

    ResponderEliminar
  6. Es que no m´extranya gens ni miquinya que repeteixen, perque tot el que fas es preciós...i amb tants detallets....

    Un petò
    ana♥

    ResponderEliminar