2/6/14

BOSSA PELS RECORDS...

Hi ha regals que arriben tard als seus destinataris... però tal com diu la dita: 'més val tard que mai'!

En aquest 'post' us ensenyaré el regal que vaig fer a la Cris pel seu aniversari. 
Un regal difícil de fer... Direu però per què? Doncs perquè sap cosir molt bé, sap ganxetejar molt bé... així que era complicat fer-li una cosa feta a mà i que no la tingués ja dintre del seu repertori!

Finalment, després de pensar uns quants dies i de rebuscar entre teles i més teles (en tinc per a tots els gustos), vaig recordar que la 'bossa pel tupper de l'Alícia' havia triomfat moltíssim, era 'tiro fijo', així que vaig decantar-me per fer-n'hi una i que si no la volia utilitzar pel ganxet segur que li trobaria un altre ús...

Sempre la veia amb la bossa d'anar a cosir; també, per les converses mantingudes sabia que no tenia una bossa on posar les coses de ganxet així que ja sabia què cosir.

No sé quin ha sigut el seu ús final però em sembla que li va encantar i ja l'està utilitzant a tot drap! 

Jo també en vull una (m'haurè de ficar a fer-me'n una). I vosaltres? ;)

















10 comentarios:

  1. Una bossa molt bonica. M'agrada molt. Petons. Olga

    ResponderEliminar
  2. Un regal es sempre benvingut, però aquest és encantador!!!

    ResponderEliminar
  3. Aquestes bosses són fantàstiques. Quan volguis m'en pots regalar una :-P

    ResponderEliminar
  4. Què maca!! M'agraden molt les robes que has utilitzat. Petons!

    ResponderEliminar
  5. M'encanta és poc...em xifla també és poc...hi porto el ganxet!!!! Of course!!!!! Hi ha tres labors començades a dins :))))) i quan me la vas regalar em vas fer venir ganes d'acabar-ne una que havia començat al novembre... Mil gràcies per aquest regal tan rebonic...i tan i tan ben cosit. Ets una crack, muaaaaaaaaaa

    ResponderEliminar
  6. És una monada de bossa ! I jo he tingut el plaer de veure-la en directe, i encara és més rebonica i tot !!! ;)
    Petonets guapa!!!

    ResponderEliminar
  7. Helen és una passada! els colors i la combinació m'encanten! i fa molt primavera!!! una abraçada

    ResponderEliminar
  8. Preciosa! m'encanta! un petó gran

    ResponderEliminar
  9. Quina xulada!! Sempre encertes, no sé per què pateixes!!
    Petons

    ResponderEliminar