2/5/14

CORONES D'ANIVERSARI

La Núria va començar a fer-me encàrrecs per terceres persones: amigues, nadons, etc. 

Finalment aquests Reis passats va encarregar-me una cosa per a ella (ja us l'ensenyaré més endavant) i aquest mes de Març em va demanar una corona d'aniversari per la seva filla Jana i per una neboda, la Laia. 

Per triar les teles em va donar quatre indicacions del que els hi agradava a les nenes: que si estrelles, que si els ocells, que si el rosa, que si el lila... Després d'una estona buscar vaig trobar les combinacions de teles i vaig posar fil a l'agulla.

Un cop els hi vaig ensenyar, les va trobar molt boniques i les nenes molt contentes amb elles!

Ara bé, no tot s'acaba aquí amb les corones... la Jana va tenir un altre regal.... uns detalls / recordatori del seu cinquè aniversari.... però haureu d'esperar... us els ensenyaré en un altre post!

De moment disfruteu de les corones.... a mi em xiflen!



















7 comentarios:

  1. Molt finetes les dues...m'encanta la roba d'ocells! Una abraçada

    ResponderEliminar
  2. Uaau quina monada de corones. M'encanten aquestes teles i els números en feltre a conjunt.
    Petonets

    ResponderEliminar
  3. Uaaaaaala!!! Són totes dues una passad

    ResponderEliminar
  4. Un verdader encert, juvenils i fines

    ResponderEliminar
  5. Aixxx... m'ecanten les dues corones Helen!!! No sabria quina quedar-me! Són molt diferents d'estampats però les dues una monada... Com tot el que fas! ;)
    Muuuaaaaacks!

    ResponderEliminar
  6. Són requeteboniques Helen...i tan ben cosides...M'ENCANTEN :)))))

    ResponderEliminar