16/2/14

REGAL D'ANIVERSARI. PATCHWORK 2.0

L'aniversari de la Júlia va ser el Desembre, era una mica difícil saber què regalar-l'hi.... 

Per trobar allò més adequat vaig haver de tenir moltes coses en compte:
- sap cosir
- té la mare, amigues reals i amigues bloggeres que cusen i que els regals 'handmade' estaven assegurats
- havia de ser quelcom útil  
- trobar una combinació de teles...

Després de rumiar, pensar i buscar en algun llibre vaig trobar el que creia que li podria fer servei: UN BOL DE TELA.

La veritat que va molt bé, pots posar-hi les claus i així tenir-les ben ordenades, les cartes, etc. Qualsevol cosa per tenir-la ordenada.

És un regal que serveix per fer a molta gent, ja que té infinitats d'ús segons la persona que ho rebi! 
Quin haurà estat l'ús que li haurà donat ella?












 Una mostra de l'evolució del patchwork tradicional al patchwork 2.0



13 comentarios:

  1. Moltl maco, !! , amb aquest colorido pot servir per quansevol cosa!!!

    ResponderEliminar
  2. uau! Què maco!!!! A dins només poden anar-hi coses boniques :)

    ResponderEliminar
  3. Ai, helen, que mono, m'agrada molt! A més, trobo que és suuuper útil! Serveix per posar-hi mil coses diferents!! Un moooolt bon regal!! Me l'apunto!! ;)
    Petonets!!!

    ResponderEliminar
  4. M'agraden molt les robetes!!! un encert segur, jo el faria anar per ficar el capdell de llana quant faig ganxet!!!
    Quina sort la Júlia!!!!

    ResponderEliminar
  5. Una gran idea de regal... súper versàtil! m'encanta el disseny i les teles! una abraçada guapa

    ResponderEliminar
  6. és xulíssim! m'agrada molt la combinació de teles i la floreta de ganxet li dóna molt original! Petons!

    Carla

    ResponderEliminar
  7. Em va encantar, em vas sorprendre, em vas treure un somriure... Moltes gràcies!!
    Aaahhh i respecte la teva pregunta!!! El faig servir cada dia quan entro a casa. Et vaig fer cas i està al rebedor. Tothom quan el veu en volen un.
    Petonets

    ResponderEliminar
  8. Em requetexifla :) com tot el que fas. Els colors, la flor de ganxet, el nom....ets una detallista, i segur que el farà servir molt!!! Una abraçada ;)

    ResponderEliminar
  9. És una autèntica passada, com tot el què fas! m'encanta tot, la combinació de teles, els colors, la flor...SÚPER!

    ResponderEliminar
  10. És únic! Les teles, els detalls, com està cosit.....genial! Un regal ben especial!
    Perons!

    ResponderEliminar
  11. Muy bonitos detalles, me gusta mucho cómo te han quedado.
    Un saludo

    ResponderEliminar