19/2/14

PENCIL CASE - ESTOIG

Quan els petits/es es van fent grans és més difícil trobar quelcom que els hi agradi, que no siguin juguets, que sigui alguna cosa útil, que els pugui fer il.lusió / sorprendre, etc.

Aquest cas va passar amb la Júlia aquests Reis passats. Després de pensar molt el què regalar-li vam trobar que una de les coses adequades podia ser un 'PENCIL CASE' (estoig).

N'havia vist un de forma molt bonica al blog de la Cris, així que li vaig demanar les mides, mentre buscava i remenava quines teles podia utilitzar i finalment em vaig posar a cosir.

No té perquè ser només un estoig, penso que pot tenir qualsevol utilitat, el millor és que són d'aquells articles molt versàtils, ecòmics i que per regalar són genials! 



















15 comentarios:

  1. Moníssim! Aquestes teles m'encanten. Petonets

    ResponderEliminar
  2. A part de maco, ben be s´ha de dir que" Drapets" li dona un toc especial amb la delicadesa del cosit

    ResponderEliminar
  3. Vas quedar com una senyora nena, M'ENCANTEN!!!!
    Una abraçada guapa ;)

    ResponderEliminar
  4. Moníssim! com tot el què fas, les teles m'encanten!

    ResponderEliminar
  5. És un regal genial, molt bonic i pràctic!

    ResponderEliminar
  6. M'encanta aquest pencil case, és un regal perfecte!

    ResponderEliminar
  7. M'encanta aquest pencil case, és un regal perfecte!

    ResponderEliminar
  8. M'encanta aquest pencil case!!!

    ResponderEliminar
  9. M'agraden moltíssim tots dos Helen! La combinació de teles i els acabats són perfectes.
    Petonets guapa

    ResponderEliminar
  10. Què macos!! M'encanten les teles i com les has combinades :)) Petons

    ResponderEliminar
  11. Que macos tots dos!! Però el de la tela amb les gàbies d'ocellets em xifla!! Suuuper ben fets, feina impecable com sempre! Petonets!!

    ResponderEliminar
  12. Quin gust, Helen! I quines manetes! Són maquíssims!! M'encanten!
    Petonets!

    ResponderEliminar