20/12/13

UN NADAL BEN ESTRELLAT!

La Cristina sempre pensa amb cura tots els detalls de Nadal, ja siguin per casa o per la gent, ja sigui l'aparador de la seva botiga o amb què pot fer feliç a aquella persona especial....

Doncs bé, ja és el segon any que em demana galetes nadalenques, l'any passat acompanyaven unes postals de Nadal, aquest any eren un parell de galetes dins una bosseta.

La veritat que a vegades no cal fer gaires filigranes, poden ser unes simples galetes, uns motlles ben escollits i tot ben presentat i tens uns resultat espectacular!

Em penso que han triomfat on les ha posat... 






















6 comentarios:

  1. Mmmmmmmmmmmm!!!! quina bona fila que fan!!!!
    Molt Bon Nadal, Helen!

    ResponderEliminar
  2. Uuuaaalaaaa que xules q són!!! Tens raó, les coses no cal que tinguin moltes filigranes, ja són boniques amb línies senzilles i ben acurades. Et felicito per aquest encàrrec tant nadalenc.
    Petonets

    ResponderEliminar
  3. Com no han de triunfar !!!!! son especteculars !!!!!

    ResponderEliminar
  4. Uauuuuuu! Què maques, Helena!! Molt i molt finetes i elegants!!!! Quines manetes tens! Enhorabona!
    Petonets!!!

    ResponderEliminar
  5. Quines súper galetes! M'encanten! Bona entrada al 2014, un ptonas a tota la family

    ResponderEliminar
  6. Nenaaaaa! Desconnexió total...Què vols que et digui que no t'hagi dit ja d'aquestes galetes? M'encanten...i m'encanta que sempre m'entenguis a la primera i que a la vegada em sorprenguis :) I tant que van ser un èxit, TOTAL!!!!!! Muaaaaa!

    ResponderEliminar