11/12/13

CUINA AMERICANA

Avui us ensenyaré el que em va encarregar la Cristina! Si, si.... ja veureu.... ;)

La veritat, és un repte treballar per a ella, sempre demana coses que mai abans he cosit, com per exemple l'any passat el primer àlbum de fotos i aquesta vegada, un conjunt de davantal i gorra de cuinera per una nena de 2 anys, l'Ayna.

La veritat que el tema davantal era més fàcil però el tema gorra.... ja era més complicat a l'hora de posar-m'hi i que m'agradés el resultat!
Un altre tema era escollir les teles, però ho vaig tenir clar bastant ràpid amb la història que em va explicar: la nena viu a Washington, gran país dels dolços: cookies, cupcakes, muffins, etc. i dels amants de coses 'retro' com la famosa màquina 'Kitchen Aid'.
Així que vaig decantar-me per unes teles pastel amb floretes i una base de color fil, ho trobava bastant... americà!!!.

No sé perquè els davantals són sempre tan difícils de fotografiar, però espero que us n'acabeu fent una idea del conjunt!

Però aquí no s'acaba la història, resulta que hi ha un altre conjunt coent-se amb un altre destí, també internacional i una mica més exòtic, però us l'ensenyaré més endavant!
























10 comentarios:

  1. Mmmmmmmmm.....quina monada, preciositat, genialitat, ....que has fet!!!!!! Una monada de conjunt el trobo tan dolç, maquíssim!!!
    Ja tinc ganes de veure l'altre!!
    Muaks

    ResponderEliminar
  2. Ooooooh quin conjunt més bonic i dolcet!!! A la nena li encantarà! No m'extranya que t'ho encarreguessin, amb el bon gust que tens...
    Molts petonets i fins aviat!!

    ResponderEliminar
  3. Molt bonic!! Moníssim!! Segur que l'Anya no se'l treurà de sobre!

    ResponderEliminar
  4. Uuuaaauuu!!!! Que xulo t'ha quedat, m'encanta.
    Anna

    ResponderEliminar
  5. M'agrada molt i molt. Ets una crack. L'Anya estarà molt contenta.

    Petons.

    Olga

    ResponderEliminar
  6. Nena nena nenaaaaa!!!! He al·lucinat !!!!! Ho trobo genial Helen!! M'encanta!!! El davantalet és una preciositat!!! I la gorra de cuinera, està suuuuper bé!!! Jo crec que no hagués sapigut ni com posar-m'hi !!! Felicitats guapi! ets una crack!!!! Muuaaaaa

    ResponderEliminar
  7. És veritat que si vols coses úniques i elegants t´has de posar en contacte amb DRAPETS
    FELICITATS A DRAPETS !!!!!

    ResponderEliminar
  8. Un conjunt DELICIÓS i EXQUISIT Helen, i les fotos m'encanten...
    Segur que l'Anya farà unes cuinetes bonissimes :)

    ResponderEliminar
  9. Nena ! Quan el vaig veure al natural me'n vaig enamorar! Quina dolcesa!!! Ets una artista! Pto gran

    ResponderEliminar