13/10/13

DERIVANT DEL QUADRAT...

Fa dies us vaig ensenyar que havia fet quatre quadrats que units van acabar sent una bossa, la recordeu ?
Doncs bé, la Montse havia de fer un regal i al agradar-li tant em va dir: podríem fer alguna cosa amb aquesta combinació de teles? 

Primer pas: les teles ja estaven clares!
Segon pas: els articles clars, un necesser i un pitet. 
Tercer pas: com fer-ho sense que siguin quadrats?
Quart pas: tallar, cosir i acabar detalls
Cinquè pas: entregar

La Mia va rebre uns bons regals, però aquí no s'acaba la derivació del quadrat.... haureu d'esperar a una següent entrada! 

De moment disfruteu d'aquesta...





















15 comentarios:

  1. Un conjunt preciós Helena. M'agrada molt com has combinat els toms liles i verds. T'ha quedat elegant elegant..
    Petonets

    ResponderEliminar
  2. La bossa és preciosa!! i aquest conjunt no diem, tot ESPECTACULAR!!!!!!!!!
    Felicitats

    ResponderEliminar
  3. És maquíssim!! Quins detallets!!

    ResponderEliminar
  4. Com sempre GENIAL!!!!!!!!! Petonas.:))

    ResponderEliminar
  5. La veritat és que la combinació és requetebonica!!!

    ResponderEliminar
  6. T'ha quedat una monada nena!!! M'encanta la combinació de teles que has fet, super precios!! Com sempre!!!!! Muuaaaaaaaaaa!

    ResponderEliminar
  7. Una autèntica monada! com sempre...

    ResponderEliminar
  8. ¡Que bonito el conjunto!
    Me encanta.
    Besos.
    Lola.

    ResponderEliminar
  9. Molt maco, Helena! Les robes així combinades queden genial! Com sempre, quin bon gust!
    Petons!

    ResponderEliminar
  10. Preciós Helen! m'encanta la traça que tens combinant colors i formes... ets una crack. Una abraçada i fins dissabte! ; - )

    ResponderEliminar
  11. Un conjunt genial Helena...m'agrada tot el que fas, ja ho saps!!!! Petonets!!!

    ResponderEliminar
  12. Un conjunt idealment perfecte ! les combinacions una altra vegada de 10 !
    1 petó

    ResponderEliminar