25/9/13

PER LA IRIS!

La Cristina tenia una amiga embarassada que havia tenir la filla, la Iris, aquest estiu. No sabia però si s'adelantaria el part així que va voler anar amb temps i al Juny ja em va fer l'encàrrec.
Com que és una fidel seguidora del blog i va veient tot el que vaig publicant, li agradava molt aquest coixí-manta, així que ja tenia el que volia regalar: un coixí-manta i de conjunt una funda per la llibreta de salut.
Tan bon punt vaig saber quins articles havia de cosir vaig començar a combinar teles... vaig fer de les meves... i el resultat va ser una cosa dolça, moderna, fineta, similar però diferent i personalitzada alhora.

També com que s'acostava l'aniversari de la seva filla em va encarregar una corona d'aniversari... però us l'ensenyaré un altre dia!

































11 comentarios:

  1. Guapi! Súper finet aquest coixí manta! i amb la roba de cigronet! mmm... un petó i descansa! ; - )

    ResponderEliminar
  2. PER-FEC-TE!!!! tot el que fas està cosit a la percecció!!!! és impressionant!!!! aiiiiiisssssssssssssss!!!!! enveja de la sana, Helen!!!!! m'encaaaaaaaaaaaaaaanta tooooooooooooooot!!!!!!!!! tot! tot! tot!!!!!
    Quina perfecció.... quina perfecció... estic mirant les fotos amb la boca oberta! jajajajajaja!!

    ResponderEliminar
  3. És una autèntica passada Helena !! combinació brutal i feina requetepolida !!
    Enhorabona !!
    1 petó

    ResponderEliminar
  4. Es un conjunt moníssim!!!. cada dia et superes.

    Un petonet.

    Olga

    ResponderEliminar
  5. És una passada, una auténtica passada!!!!

    ResponderEliminar
  6. Mare meva Helena!!! Quin gustet de mantetaaaaa...m'agrada molt el polar lila...mmmmmm quina delícia!!! Tens tota la raó: és molt dolcet i finet!
    Petonets

    ResponderEliminar
  7. Sóc una enamorada de les combinacions que fas!! Quins liles més bonics!!

    ResponderEliminar
  8. Helena!! Quin conjunt!!! Preciós! Amb el blanc resalta moltíssim el lila. I la resta de robes també són tot un encert!
    Un petonet!!!

    ResponderEliminar
  9. Quina xulada!!!! M'agrada molt!!!
    Anna

    ResponderEliminar
  10. Com sempre, la combinació de colors és espectacular!! Com ho fas per tenir tant bon gust??? :)

    ResponderEliminar
  11. Ohhhh...Saps que no hauria dit mai que el lila combinés tan i tan bé amb aquesta col.leció? Uns treballs genials...el coixí manta amb el polar fi el trobo espectacular Helen. Petonets!

    ResponderEliminar