26/5/13

COMPLEMENT PER LES NITS D'ESTIU

Un dels dies que les nebodes vénen a veure el seu cosí, vam aprofitar per remenar teles i mirar quina els hi agradava més. 
Sabeu per què triàvem una tela? doncs per fer el seu complement preferit: un bolso!
En tenen moltes però mai se'n tenen prou... i vam pensar que una bandolera ara que venia el bon temps i de cara a l'estiu, les vacances i sortir els vespres seria molt encertat.
Així que un cop la tela triada i sabent el color que li agrada més a cada una vaig fer la combinació.

Avui els hi hem donat, crec que han estat contentes. Ara només toca lluir-los!















Ara ja poden disfrutar de les nits d'estiu! 

15 comentarios:

  1. M'encaaaaaaanten!!!!! Amb detallet de ganxet suuuuuper guapes!!!!!
    A veure si aquesta setmana puc fer-ne una per la Carlota...

    ResponderEliminar
  2. Quina cosa mes xic!!! són moníssims, no sabria quin escollir!!
    Ja poden estar contentes ja si els agraden tant els complements!!!
    Felicitats

    ResponderEliminar
  3. Són molt boniques, no és i falta detallet, la flor és una monada. Segur que van estar molt contentes. Una abraçada i feliz setmana!!

    ResponderEliminar
  4. són una monada Helen!!!! Fins i tot per mi m'agraden!!! Jejejeje! Les combinacions són exquisites com sempre, i el detallet de la flor és perfecte ;) Petonetsssssss!!!

    ResponderEliminar
  5. Súper macos i molt estiuencs!!! Molt encertat el toc de la floreta!!

    ResponderEliminar
  6. Estic d'acord amb la Cris! Jo també me'l posava! Les robes són maquíssimes...i la flor de ganxet? Una monada! Quines mans!
    Petons!!!!

    ResponderEliminar
  7. Ooohhh nena! Quina monda! M'encanten!!! I les flors genials! Un pto gran gran

    ResponderEliminar
  8. Como le gustarian estos bolsitos a mis niñas!!!

    ResponderEliminar
  9. Són moníssims Helena!! Els hi aniran de conya aquest estiu!! Ets un crack
    Petonets

    ResponderEliminar
  10. son mujeres en potecia y nunca tenemos suficiente con un bolso.
    estos son preciosos
    besss

    ResponderEliminar
  11. Són moníssims!!!
    No ser amb quin dels dos em quedaria!!!
    Muaks!

    ResponderEliminar