28/4/13

UN PACK VOLANT CAP ALS PAÏSOS BAIXOS...

'drapets' va començar per París, Hong Kong, Suïssa... i ara li toca el torn a Amsterdam.
És l'últim lloc on he enviat una comanda feta per una bona clienta. Volia sorprendre a una amiga seva que viu allà i que el mes de Març va tenir el seu primer fill, el Frank.

No només la volia sorprendre amb l'arribada d'un regal des de Barcelona, si no també amb el regal en si. Entre ella i jo vam decidir que era encertat fer varis detalls necessaris i útils i no només un de sol. També els colors havien de ser pastels però a la vegada moderns. Les definitives van ser en tons blaus 'palo', fines i modernes combinades amb tela de fil.

Així que el 'pack' va està format per: 
pitet, 
porta-xumets,
 canviador, 
bossa
 i sonall.


Primer de tot us ensenyo el pack...





la bossa, 











el canviador,











el pitet,







el portaxumets,







el sonall,
















 
la targeta de benvingut nadó...





La destinatària quan el va rebre li va agradar tant que em va enviar un mail donant les gràcies, estava emocionada i li agradava tot el que feia. Al final, parlant parlant vam començar a concretar altres treballs... alguns de roba i altres de.... però això serà en un altre capítol més endavant! Haureu d'esperar.

19 comentarios:

  1. Ooooooooooooooooooooooooooohhhh!!!! Quina dolçor de regal!!!! No podria ser més bonic! No m'estranya que la destinatària et fes més comandes, ja! ja! ja! jo em quedaria amb TOOOOOT el que fas! Aquí m'agrada tot però el sonall, potser perquè no en veig tants... m'encaaaaanta!!!!!
    Moltes felicitats, Helena!

    ResponderEliminar
  2. Ooooh quina monada de kit!!
    En Frank tindrà tot un conjunt super dolç i amb molt bon gust. Molts petonets guapíssima

    ResponderEliminar
  3. Helena cada dia et superas, es un kit maquíssim!!!! El sonall et te el cor robat, puc afegir-lo a la meva llista de pendents????!!!!! Petonas gran. ;))))

    ResponderEliminar
  4. Preciós Helena! Com tot el que fas! :)

    ResponderEliminar
  5. Un altre cop desconcertada, és preciós!!!! un kit insuperable!!!
    Felicitats!!!

    ResponderEliminar
  6. Quina passada! Cada vegada et superes més i més!!! M'encanta tot el conjunt!!!!

    ResponderEliminar
  7. Ole, ole y oleeeeeee!!!!

    ResponderEliminar
  8. Precios treball, no m'estranya que li agrades i s'emocionés quan el va veure. Una abraçada!!

    ResponderEliminar
  9. Per favooooooooooooooor, però quina monada!!!!!!! m'encantaaaa!!! Es precios helena!!! I el sonall estrella m'ha robat el cor! no sé com li has fet la cara, però és perfecte!!! Felicitats per tot i per la targeteta que també és una monada!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Laura! t'ha agradat??? jejeje doncs la cara de l'estrella la vaig dibuixar primer amb rotulador d'aigua i després amb fil moliner vaig anar fent puntades tal com es veu a la foto... no sabia com fer-ho, potser hi ha una manera més ràpida... jo la vaig fer així! ;)

      Eliminar
  10. M'agradat molt, que tinguin bon viatge.

    ResponderEliminar
  11. Helena, m'has deixat sense paraules......és preciós!!!
    Quina monada de conjunt! Com sempre m'has deixat amb la boca oberta!
    Un petonàs guapa, segueix amb tot el que fas que és una preciositat!

    ResponderEliminar
  12. Per favor!! M'encanta tot i això que jo no sóc gens d'aquests colors!!

    ResponderEliminar
  13. Un joc precioss!!!!!. tens molt de gust.

    Un petonet.

    Olga

    ResponderEliminar
  14. Nena...ÉS PRECIÓS!!!! Ja t'havia pinejat tot aquest conjunt al Pinterest, i pensava...però si no ho has vist al blog! Jejejeje!
    Helena, pensa que si jo no cosís, em tindries de clienta fixe. Ets la canya, no t'ho acabes!!! Felicitats per aquesta bona feina!!! Petonets!!!!

    ResponderEliminar
  15. Ohhhhhh és genial, Helena!!! M'encantaaaa! Quina il.lusió li deu haver fet a la mare del Frank obrir un paquet així!!!! És molt i molt finet! Enhorabona!!!
    Petonets!

    ResponderEliminar
  16. Que maco!!!! És únic, felicitats.
    Anna

    ResponderEliminar
  17. Que bonic aquest pack. M'agrada molt, original i amb elegancia.
    Et convido a que visites el meu blog (http://sobrefilart.blogspot.com.es/) amb poques setmanes de vuida.

    Vaig a quedar-me una estona per aci i així veure que més hi ha...

    ResponderEliminar
  18. Cuantas cositas tan bonitas para Frank!

    ResponderEliminar