27/11/12

ARA VE NADAL VI - CHRISTMAS SOCKS

Continuo amb el 'ARA VE NADAL' però aquesta entrada serà una mica especial.
Llegiu, llegiu la història és molt interessant....
Resulta que sóc seguidora del blog de la Conchi 'cosas que pasan en helsinki'. Diumenge vaig veure la seva última entrada, on explicava un projecte d'una seva amiga valenciana, Sylvia, que viu a Oxford.
Aquest projecte consisteix en cosir durant tot l'any, fundes de coixí alegres i de molts colors. El destí d'aquestes fundes són l'hospital d'Oxford on cada nen que ingressa té la seva pròpia funda. Una funda especial, diferent i seva. Interessant, veritat?
Continuem...
Llegint i interessant-me més resulta que fa 3 anys que porten a terme un projecte que es diu 'CHRISTMAS SOCKS', en què consisteix? doncs es tracta de cosir mitjons de Nadal per tots els nens malaltons de l'hospital, i així el Pare Noel els hi pot deixar regals. 
Jo ja m'he posat en contacte amb ella, ja tinc la direcció a on haig d'enviar els 'CHRISTMAS SOCKS' i ja tinc el primer cosit. Amb molt poc aconseguim molt: el SOMRIURE dels nens!
Si voleu saber més de la història mireu el blog 'cosas que pasan en helsinki' on la Conchi ho explica molt bé o el blog de la Sylvia 'butterflies in the garden'.











9 comentarios:

  1. Molt bona cosa, m´as tocat el cor, demà mateix començo i em poso en contacte amb tu
    Fin aviat

    ResponderEliminar
  2. Ostres Helena...em comences a conèixer...quina iniciativa tan bonica!!!! Ho trobo preciós...

    ResponderEliminar
  3. Això que expliques fa que aquest "Christmas Sock" encara sigui molt més especial i molt més bonic !!! Molt bona iniciativa

    ResponderEliminar
  4. Moltes gracies! El teu calcetin es molt bonic!

    ResponderEliminar
  5. És una iniciativa fantàstica, s'hauria de poder extendre a tots els hospitals infantils!! Moltes felicitats per la iniciativa!

    ResponderEliminar
  6. Pero que chulísimo es. ¡Me encanta!

    Tienes un corazón enorme de grande, :)

    ResponderEliminar
  7. Quina iniciativa tant maca!!! (El mitjó és precios!)

    ResponderEliminar
  8. Felicitats per l'iniciativa.

    Un petonet.

    Olga

    ResponderEliminar
  9. Quin projecte més maco, per un somriure d'un nen s'ha de fer el què sigui.
    Anna

    ResponderEliminar