16/6/12

DE TOTS COLORS

una manta de 2m x 2m... amb diferents funcionalitats... per gatejar-hi... per jugar-hi... per dormir-hi... per estar-hi sol... acompanyat... tot un repte... dissenyar-la i tenir-la per abans de l'estiu... pensar com serà... divisible en dos per repartir la feina... quantes teles seran necessàries... quins colors utilitzar... fer-hi aplicacions... dibuixos?... lletres?... fruites?...números? animalets?...

Aquí una mostra del procés i del resultat...




















les mides d'aquesta manta són 2,20 m x 2,20 m


jo ja la disfruto...
el meu nadó s'ho passa "pipa"...
la meva parella l'aprofita per fer unes migdiades d'escàndol sota l'ombra...

genial, no?

7 comentarios:

  1. Preciosa, quins colors i el nadó molt maco
    Un petonet.

    Olga

    ResponderEliminar
  2. Fins i tot jo m'hi estiraria!!! La trobo preciosa...

    ResponderEliminar
  3. T'ha quedat espectacular!!!!!! Felicitats per aquesta manta tant maca.
    Anna

    ResponderEliminar
  4. Noia cada setmana ens sorprens amb una cosa ben diferente, molt i molt maca

    ResponderEliminar
  5. Quina preciositat! La combinació de teles i cosits és genial! Mts ptns

    ResponderEliminar
  6. És molt maca!!! I seguir que té mil usos!!!
    A disfrutar-la!

    ResponderEliminar